loading...
بهترین سایت
mona بازدید : 20 یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی 


قیمت : 20000 تومان


برند : خانواده باهوش من


خرید پستی مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی 


قیمت مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی 



 


برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.



مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی


 


یک مداد تراش از جنس چوب با شکل قارچ که به وسیله آن می‌توان مدادهای معمولی، مداد رنگی و از جمله مدادهای آرایشی را تراشید. این مداد تراش به علت این‌که از جنس چوب ساخته شده است، دارای دوام و ماندگاری بالا بوده و تیغ آن در صورت کند شدن، به راحتی قابل تعویض است. این مدادتراش دارای یک مخزن کوچک است، که با برداشتن در آهنربایی روی آن (کلاهک قارچ) میتوان به راحتی آن را خالی کرد.


 



 


برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.



 


یک مداد تراش از جنس چوب با شکل قارچ که به وسیله آن می‌توان مدادهای معمولی، مداد رنگی و از جمله مدادهای آرایشی را تراشید. این مداد تراش به علت این‌که از جنس چوب ساخته شده است، دارای دوام و ماندگاری بالا بوده و تیغ آن در صورت کند شدن، به راحتی قابل تعویض است. این مدادتراش دارای یک مخزن کوچک است، که با برداشتن در آهنربایی روی آن (کلاهک قارچ) میتوان به راحتی آن را خالی کرد.


 



تصاویر بیشتر


 



مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی
مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی



 


برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.






 


 


خرید مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی ارزان , مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی با قیمت ارزان , خرید پستی مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی, خرید مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی با قیمت 20000 ,خرید مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی فقط 20000 ,خرید خانواده باهوش من مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی , kharid online مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی , kharid مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی arzan , qeymat مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی , مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی , تخفیف برای مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی , تخفیف ویژه مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی , مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی با تخفیف ویژه , خرید ویژه مداد تراش خانواده باهوش من مدل قارچ چوبی




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 514
  • بازدید ماه : 913
  • بازدید سال : 11,720
  • بازدید کلی : 22,320